Ново от Railblaza:

Доставки

За всички налични стоки, доставките се извършват обикновено от единия за другия ден, освен ако изрично не е уговорено друго с Клиента. Като адрес за доставка ще бъдат използвани данните от акаунта на клиента или от бланката за пазаруване без регистрация. Промени и забележки по адреса за доставка са възможни ПРЕДИ Клиентът да е получил e-mail,с който статусът на неговата поръчка е променен на Изпратена. След получаването на такъв e-mail, промяна на адреса за доставка не е възможен. Системата дава възможност един Клиент да има няколко адреса за доставка. При поръчка е необходимо да се избере от падащото меню кой точно да бъде използван.

Всички поръчки, независимо от обем и тегло, се доставят до офис на куриер Еконт, като се избира най-близкият възможен офис до посочения от Клиента адрес, освен ако той изрично не е посочил до кой точно офис да пътува пратката. Възможни са и доставки до адрес, но само, ако в населеното място няма установен офис на Еконт.

Всяка пратка пътува с опция да се разгледа преди да се приеме, така че ще имате 15 мин. да проверите дали всичко с пратката е наред и след това да заплатите дължимата сума. При несъответствие на изпратените с поръчаните артикули имате право да откажете приемането на пратката или да се свържете с RAILBLAZA.BG за уточнения.























 

:

Изпрати запитването